پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119184
جام‌هايم با سپاهان را در جوب ميريزم
تاریخ انتشار : 1393/07/19 13:01:02
نمایش : 1381
مدافع تيم پرسپوليس گفت: «۸ سال بيهوده عمرم را در سپاهان سپري کردم و هر چه جام با آنها کسب کردم را در جوي آب خواهم ريخت.»
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محسن بنگر در رابطه با آخرين وضعيت تيمش در اردوي کيش اظهار داشت: «اردوي خوبي را در کيش برگزار کرده ايم و يک هفته پرفشار را پشت سر گذاشته ايم. فکر کنم کادر فني به آنچه که در اين اردو مي خواست، رسيده است.»


وي افزود: «قرار بود ديروز يک بازي تدارکاتي با راه آهن داشته باشيم که کادر فني صلاح دانست اين بازي برگزار نشود. ما شرايط برگزاري اين بازي را داشتيم اما به نظرم چون بچه ها طي چند روز اخير تمرينات سنگيني را انجام دادند و احتمال مصدوميت آنها مي رفت حميد درخشان تصميم گرفت بازي انجام نگيرد.»


مدافع در پاسخ به اين سوال که آيا عوامل حاشيه اي در ابتداي اردو براي آنها حاشيه ساز نشد، خاطرنشان کرد: «يکسري اتفاقات جزيي افتاد که خوشبختانه ختم به خير شد. نمي خواهم بگويم هيچ اتفاقي رخ نداد اما بيش از حد آن را بزرگ کرده اند. مهم اين است که رضا حقيقي و ميثم حسيني هر دو در کنار تيم هستند و رفاقت و اتحاد خيلي خوبي هم ميان بچه هاي تيم وجود دارد.»


بنگر همچنين درباره حضور مهدي جعفرپور، همبازي قديمش، در تمرينات پرسپوليس يادآور شد: «جعفرپور يکي از مدافعان خيلي خوب فوتبال کشورمان است. او در مدت زماني که در سپاهان بود عملکرد خيلي خوبي داشت و به نظرم مي تواند جانشين خيلي خوبي براي حسين ماهيني باشد و با جدايي ماهيني ما در جناحين با مشکل کمبود بازيکن مواجه هستيم اما جعفرپور به خاطر قابليت بازي در جناح راست و چپ مي تواند مهره مفيدي براي تيم پرسپوليس باشد.»


وي تاکيد کرد: «اينکه مي گويند جعفرپور از روزهاي اوج خودش فاصله دارد قبول ندارم چرا که او در سال هاي اخير همواره بازي کرده است و آخرين تيمش هم شهرداري تبريز بود. با توجه به شناختي که من از اين بازيکن دارم معتقدم او به کار تيم مي آيد.»


مدافع تيم پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که چرا در صفحه اينستاگرام خود آن حرف ها را عليه سپاهان نوشت بيان داشت: «حرف هايي را که نوشتم از ته دل بود. من واقعا ۸ سال بيهوده عمرم را در سپاهان سپري کردم. متاسفانه در اين مدت اخير اتفاقاتي رخ داد که من از بازي کردن در سپاهان به شدت پشيمان شدم. هواداران آنها طوري رفتار کردند که من مجبورم بگويم هر چه جام با سپاهان کسب کردم آنها را در جوي آب خواهم ريخت.»


بنگر در اين باره متذکر شد: «چه کسي گفت من فوتبالم را مديون سپاهان هستم؟ همين جا اعلام مي کنم اگر چه از سپاهان به تيم ملي دعوت شده ام اما فوتبال خودم را مديون شموشک هستم و در اين تيم بود که چهره شدم. من خانواده ام را خيلي بيشتر از سپاهان و طرفدارانش دوست دارم و اجازه نمي دهم تماشاچيان اصفهاني هر بار به خانواده ام توهين کنند.»


وي در پايان گفت: «همين جا به مسئولان و خليليان، مديرعامل سپاهان، اعلام مي کنم من از بازي در سپاهان به شدت پشيمان شده ام و اگر زمان به عقب برگردد هرگز چنين تيمي را براي فوتبال بازي کردن انتخاب نمي کنم. متاسفم براي آنهايي که با به کار بردن الفاظ رکيک در ورزشگاه ها چنين شرايطي را پيش مي آورند که آدم مجبور مي شود اين حرف ها را بزند. در حال حاضر با افتخار خود را بازيکن پرسپوليس مي دانم و اميدوارم بتوانم در اين تيم به افتخارات جديد برسم.»
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html